Media w Polsce można wyróżnić takie jak; telewizja, prasa, radio i Internet. Zdecydowanie najpopularniejszą z nich formą jest telewizja, jako najprostsza forma rozrywki z elementami informacyjnymi. Telewizor możemy znaleźć niemal w każdym domu w Polsce. Z prasą w zasadzie jest podobnie. Nie zauważono drastycznego spadku sprzedaży codziennych gazet, jednak będzie można przewidywać coś takiego w przyszłości. Jeżeli chodzi o radio, również ono ma swoich wiernych słuchaczy, którzy mimo dostępności muzyki dzięki sieci wolą posłuchać swojej ulubionej radiostacji niż słuchać muzyki przez sieć. Jeżeli chodzi o radio, to warto powiedzieć, że teoretycznie to właśnie ma najmniejszą siłę przebicia, przez prosty fakt nie posiadania wizji. Wbrew pozorom dla niektórych fakt ten jest tak istotny, że radio nie jest dla nich żadną rozrywką. Radiowi dziennikarze mogą operować tylko i wyłącznie głosem i treścią i nie mają możliwości na tyle środków ekspresji co pozostałe media. W pewien sposób odbija się to na rankingach popularności, ale warto zauważyć, że większość radiostacji i z tym umie sobie poradzić. Radio wychodzi do ludzi, często organizowane są koncerty, spotkania imprezy przygotowane przez radiostacje, gdzie można doskonale się bawić, poznać radiowych dziennikarzy i posłuchać dobrej muzyki. To oczywiście zmienia wizję radia, ale nigdy nie pozwoli mu być tak popularnym jak telewizja.
Written on wrzesień 6th, 2011 by Patryk Mętoń
Radio i inni

[Głosów:0 Średnia:0/5]
